AIN SI KURA-KURA COMEL ^^

Sunday, 13 May 2012

Kisah Dulu-Dulu ^_^

Assalamualaikum kawan2 yg comel2 dan kacak2 serta manis2 . . . selamat petang !!! oyeah!! hehe. gembira ny aku petang ni. petang yg cantik atas kurniannya. angin sepoi2 bahasa .[cewah! t'lebih pulak dah.haha] . Atas kurniaanya mana mungkin kita hidup dgn baik menghirup udara yg segar dan boleh tidur dgn lena. Alhamdulillah Atas kurniaannya. petang mcm membolehkn aku mengingat kembali kisah aku masa kecik2.haha. masa aku di sekolah rendah.Pernah aku jatuh dalam parit bsama dgn kwn aku [noor Aidawanniey] haha.terasa aku takut sangat masa tu oleh sbb parit yg begitu dalam. jatuh pun dgn basikal n beg skolah skali. nasib baik la ada kawan yg tolong tarik naik atas.punya lh gelak kawan2 aku.gile doh.! dah tu balik umah igtkn mak n ayah nk marah,tp tolong gelak skali!.haha..huhu . Masa nk pergi fardhu ain. Aku dgn kwn2 aku msty tunggu motosikal ustaz.haha2 bila tengok je motosikal ustaz,fuhhhh!!! laju punya kayuh basikal. haha!! nk belumba katakn. . nakal kan. masuk kelas cepat2 haha. dulu masa aku blom pass lg nk kayuh basikal, mak aku yg ajar, tp.skali je dia lepaskn aku kayuh basikal sorang2, basikal aku dgn aku2 skali masuk dlm parit.hahaha . . . kotor habis..siap kna gelak ag tu.hahahaha..tulh pengalaman aku blaja naik basikal.punyalh sush nk kayuh,maklumlh tengah blaja mase tuh.huhuhuu

Masa dlm kelas fardhu ain pulak, di akhir pelajaran,ustaz msty cerita pasal nabi, pasal hantu n pasal cita lawak2.Tp, atas permohonan anak murid dia. dia slalu bukak cerita hantu ..hahahaha .. pastu smua takut last2 gelak2 !!. sbb smua terkejut . haha. okey lah kawan2 ku yg manis2. ni je yg aku kongsikn petang nie. harap terhidur ye.xterhibur banyak,thibur sikit pun alhamdulillah. boleh bukak senyuman d hati korang. hihihi daaaa. . . enjoy your holiday!! ohhoooo . . :)





TERSENYUM LAH WAHAI SAHABAT KU. . . KERANA SENYUMAN MU ADALAH KEKUATANKU UNTUK MENJALANI HIDUPKU . . . ^_^