AIN SI KURA-KURA COMEL ^^

Saturday, 19 May 2012

KuCiNg Aku ^_*

Assalamualaikum kawan2 ku yg comel2 cantik manis dan kacak2 ... hehe .. semoga semua nya happy mlm nie. :D nie cerita aku, petang tadi aku n kazen aku pergi kat umah kawan dia. dia bawak aku skali pegi umah kawan dia sbb dia tahu aku sunyi duduk umah sorang2. hehehe .xde la sorg2 xda mak bapak, adik2 n makcik aku. maksud aku sorang2 tu teman utk aku bergurau n kongsi2 cerita sensasiiii ,, hahah [terlebih la pulak] :D . aku ngn dia g sane sbb nk hantar rezumei utk dapat kn kerja. jadi kat umah kawan dia tu ade monyet. waaa!! terkejut aku tengok monyet kat umah kawan dia terlepas dari ikatan tali. monyet tu masuk kat umah kawan kazen aku,dia pegi kat atas umah. huh!! takut aku, ntah2 monyet tu tiba2 je terjun mcm main dkat air terjun tu,sooobbbssss3 .. tub!! jatuh bawah, haaa ,, kang sakit kang, xdpt kau nk lari lagi monyet . hewwaahhh2!! ahhahaha . pastu, mak kawan kazen aku tu pegi tangkap monyet tu,pastu dia ikat balik monyet tu ,, daaa .. habis cite .. hehehhh ..
ATTENTION!!2 .. heheh ,, neyh ,, kisah kucing aku ..lepas jalan dgn kazen aku,  hmmm .. aku boring, jadi aku main dgn kucing aku .. nama dia [COMEY] . masa dia kecik2 dulu dia tinggal ngn makcik aku, skrg,, hehee ,, dia jadi hak milik aku. . . 


haaa ...  kucing aku xla comel mcm kucing orang lain, tp syukur la dia baik mcm aku, hahaha ,, gurau je lah, jgn marah aku ,, marah aku, siap! aku cari kau ,! hahaha!! gurau je larr..! hehehe ... dia skrang tengah ngandung anak pertama .. tu la skrg slalu bising2 . masa aku nak makan ada je dia mintak apa yg aku tengah makan. MENGIDAM kot kucing aku nie,almaklumlah tengah mengandung, first baby lagi tuh ,, lupa nak ucap kat kucing aku, HAPPY MUMMY TO BE ye CAT.! hehehe .. tapi aku tengok, semenjak dia ngandung, dia tdo je ,, hmmm ,, penat kot membawa anak dln perut, hihihii .. agak2 aku skrg dh masuk 2 bulan kucing aku ngandung, kalau kau branak nanti xsempat lh aku nk membidan kan kau ye Comey. Apa punya bahasa mlayu aku nie. kalau cikgu bahasa melayu aku baca blog aku nie, silap2 kena cepuk aku, penat ajar 5 tahun, campur ag skolh rendah, hahaha brapa tahun dha blajar,. jeng3 ,, hehehe ... xpe2 ,, kisah ape kan ,, asal aku seronok .. oyeah!!!,, hehehee . 

Malam nie aku gembira, sbb smalam aku nangis banyak sangat, jadi ,,, hari nie habuan aku utk gelak ,,, hahhahahaa ... Alhamdulillah ,,, aku budak baik, senang utk terima semua nya ,, sekejap je tuh , bagi aku, jgn biarkan masalah membelenggu fikiran kita, nangis boleh, tapi ingat diri ye ,,  :D .. hoooo3 ,,, eyh2 ,, mana pulak datang ny santa claus nie . lantak la ejaan aku salah ke ape ,, twingk3 ,, aku happyyyyyyyy ..!! hehehe .. nak cakap aku happpyyyy ,,,, hehehe ,, stop3 !! .. okey lha kawan2 ku yg cantik manis hensem2 kacak2 sekalian.. bawah nie aku ada letak gambar aku an kucing aku ,,, harap malam nie baik2 je ,,, sayang korang!! muxh!2 muxh!! .. hukk3 ,, terbatok2 la pulak ,, hahaha ,,


comey: Alalallaala......Ain, asal mata aku cepet,!! camera ko xcun arr!! 
Ain : sampai ati kau comey, aku xsayang kau kang kau marah,,, hahahaa


Comey : Aiyyaaa ,, ini amoi,, cucu cina iban nie xpandai ambik gambar lah! kacukan je banyak! ambik gambar xreti. aku tengah cakap kau ambik gambar jugak.! apa punya tuuurr ... haha!! 
Ain: Jahat nye kau,! kau tu, asal tak tau nk cakap aku mcm tu, lagi bagus aku tau asal usul aku ,, ahahah .ambik kau!! apa2 pon aku sayang kau,,, anak kau lagi aku sayang nnti!! ,, ahhaa,, kau tak lagi [ amboii!! habis madu sepah di buang] haha..

Comey: mrajuk la aku ... xnak kat kau lagi, esok2 xnk kawan kau .. xnak pandang kamera .. :D
Ain: alalalalala ... mrajok an aku ke,, xbest la mcm nie ,., :D

hahahhaa .... sesi pujuk memujuk .. twingk3 ,, hehehe :D aku tetap sayang ko .. marah pon aku tetap sayang ko,, hehehe 

Ain: Olololoooo ,, jangan arrr marah aku ,, aku gurau je ,, jom arr ,, skali je ag ,,hihihiihii .. kali nie betol2 ,, hehe..
Comey: Okey la2 ,, sbb kau pandai pujuk aku , aku nak snap2 pic ngn kau,, hihihii ,, aku sayang kau jugak[eyh2.!! kan best kucing aku nie boleh cakap mcm nie kat aku,hahaha]

 haaaa!!! ,,, auChaKK!!!!... hehehehehee ,,, amacam ??? hahhahaa ,,, 123 cun!! ,, hahhaha ... 


Okey la kawan2 .. harap anda semua enjoy ... hehhee ,,, yg sedih2 tu, senyum2 selalu .. yg dh senyum tu teruskan senyuman anda .. hehe ,, senyum !! xboleh kata apa2 ,, hehe ,, [xda sedih nampak tuh] heheh .. okey, Ada masa jumpa ag ,,!! daaa .... Ain Si Kura- Kura Comel sayang anda semua!!! .. hehehe ... muxh!!muxh!! muxh!! ,,, daaaaaa ... Assalamualaikum .... ^_^ 


Disebalik Ujian Yang ALLAH berikn di dalam kehidupan kita, Ada terselit Kebahagiaan Yang HAKIKI .. :)

                                                                       -AIN SI KURA - KURA COMEL-