AIN SI KURA-KURA COMEL ^^

Sunday 9 September 2012

LA TAHZAN. . . INNALLAHA MA'ANA

Assalamualaikum . . . 

LA TAHZAN . . . INNALLAHA MA'ANA NURAIN . . . ^^




sahabat2 ku yg tersayang. . .hmmm , minggu nie xde apa yg best sgt. . . hmmm .. nk cakap apa eak.. okey, urmm.. biarpun hati terluka, tp aku tetap pretend seperti mcm xda apa yg berlaku. sebab aku xnk ingat semua tu sebagai perkara yg boleh melemahkn Aku. tp kenyataan nya Aku xkuat utk melalui semua tu dan aku lemahh utk perkara tu. hmmm sedih nyee.. tp aku nk buat mcm mana?? bnda dh berlaku xkn dapat tarik balik, bak kata pepatah, terlajak perahu boleh d undur, tapiiiiiiiiiiiiiiiii . . . terlajak kata memg xboleh d undur balik.. kalau lha kata2 yg aku luahkn sebelum nie boleh ditarik balik mcm perahu memg aku tarik balik .. aku give up sbb smua tu , aku rasa aku xberguna dan aku rasa aku malu sangat dengan apa yg aku luahkan dan lakukan tanpa berfikir,, tu sbb terlalu mengikut hati ... hmmm .. aku sedih bila tau kenyataan sebenar.. apa aku perlu buat, aku just pretend mcm bnda tu xpernah berlaku walaupun smua ny tu pernah berlaku. KENYATAAN . . . 

Aku ikhlas.. tapi, bla smua tu berlaku, aku rasa keikhlasan yg aku lakukan mcm xde apa2 seperti d perlekehkan. dan perkara yg aku xpernah lakukan berlaku buat pertama kalinya dalm hidup aku. khilaf aku .. khilaf yg aku lakukn dlm kehidupan aku dalam perjalan mnjadi seorang dewasa . . . ya Allah, bantu aku dalam perjalanan hidup ku.. bantu aku dalam mengharungi segala2nya,, Ya ALLAH,, tuntunilah segala langkah ku. berikn aku petunjuk jika aku tersilap langkah . . . 

Aku kecewa, dan aku malu dengn diri aku sendiri. Aku cakap aku xkisah, tapi hati aku tetap kata aku xdapat trima kenyataan. tapi, bila dpikirkan apa yg berlaku sebelum nie, memg xseteruk yg sebelum nie . tapiiiiiiiiiiiiii ... tu jauh,,, yg nie terlalu dekattttt .. dekat sangat2. . . mata aku sentiasa ingin melihat dia.. dia .. diaaaaa .. hmmm , dia baik dan cukup baik. tapi xtau lha apa yg buat aku xdapat lupakan dia mcm tu je, mungkin sbb dia terlalu dekat dlm kehidupan aku. jadi sekarang, aku akan treat dia seperti seorang kawan biasa no special2 fren dalam hati aku sperti sblm ni. InsyaAllah aku boleh lakukn semua tu . walaupun hakikatnya aku pernah suka dan seterusnya meneruskan hati aku utk mulai menyayangi sekali lagi terhadap insan bernama lelaki. 




Ya Allah bantu Aku ...
Bantu aku dalam kehidupan ku,, Aku lemah Ya Allah. . . 
Jangan lemahkan aku untuk terus membuka hati untuk mencintai hambamu . . .
Jika ini adalah ujian aku dalam mncari dan mencintai hambamu yg juga seperti aku, Engkau kuatkan hati aku, tabahkan aku, , , 




Setiap UJIAN yang di berikan terselit sebuah kebahagian yang HAKIKI . . .

Syukran Jiddan Ya Rabb . . . . 


No comments:

Post a Comment