AIN SI KURA-KURA COMEL ^^

Monday 22 October 2012

Cerita Cik Kura-kura

Assalamualaikum sahabat2 . . . .

Ada masanya kta prlu DUDUK BERSENDIRIAN. BERSEORANGAN smbil mrenung langit. MEMIKIRKAN dri sndiri, hala tuju kehidupan. . . .
hmmmmm ,, betul ke apa yg aku buat ,, betul ke tak segala2 keputusan yg telah aku buat dlm hidup .. dan betul ke x aku dh cukup matang utk buat keputusan diri sendiri ???


penuh tanda tanya pada diri sendiri ,,
apakah aku betul2 bersedia utk menghadapi segalanya yg berada di hadapan hidup aku ??
hmmmmm . . . rasanya tidak , , , tidak , , , dan tidak . . . .


tak tahulha ,, hmmm
rasa stresss sgt2!! xtau nk cakap ,, smua ny nk cepat2 ,, rasa mcm 6 bulan utk 1 semester nie mcm xcukup ,, n blajar smua nie dlm masa 3 tahun mcm xcukup je 3 tahun tu utk blajar . . .


Apa aku buat ?? aku hanya tahu menangis tp xtahu nk meluahkn smua tu mcm mana ,,
jadi,, aku menulis,, bila stress ,, bila perasaan tu dtg,, aku just tulis apa yg terbuku kat hati ,,
Alahhhh .. smua tu simple je ?? x!! bagi aku x,, smua tu x simple ,, bnda tu buat aku tertekan ,,,


esok osce ,, petang tu case presentation lg ,, luse midterm ,,
skrg barulha aku rasa smua tu terasa sgt2 ,, biapon sem yg sebelum ni aku rasa tertekan,, tapi sem ni lagiiii3333 tertekan ,, berdouble2 tekanan yg aku rasa ,, sampai aku sush nk tdor malam,, sbb betul ke x yg aku pilih utk hidup aku ,, hmmmm xtau lhaa ,, semoga semuanya berjalan dgn lancar ,,, 


Apapun ,, release sikit bile menulis smua nie ,,, 
tapiiii ,, yang penting ,,, cik kura2 xakan mengalah utk smua perasaan tu,, biarpun apa yg dibuat bkn atas minat ... 


YA ALLAH ,,, BANTU AKU UTK MENGHADAPI SEGALA2 YANG BERADA DI HADAPAN HIDUPKU . . .

apa yang kita lalui, yang kita rasa, pedih atau kecewa dalam hidup, takkan ada orang yang lebih memahami selain dari diri kita sendiri..jangan sesekali kecewakan hati kita dengan berfikir untuk mengalah..setelah begitu lama kita betahan dan berjalan, teruskan...rebah sekali mengajar kita untuk lebih berhati-hati pada masa hadapan...bukannya untuk patah semangat dan berserah dengan takdir...ini hidup kita dan kita yang memilih untuk bahagia atau derita...jadi, tiada alasan untuk kita mengaku kalah!!!
Di saat kita hendak mengalah, ingatlah wajah mereka yang tak pernah sesekali mengalah untuk menyokong kita...bayangkan wajah gembira mereka jika kita dapat meraih kejayaan... saat itu, kita akan terus bangkit dan terus berjalan untuk meraih sebuah kejayaan hanya untuk memastikan kegembiraan orang yang kita sayang...saat itu nanti, senyumlah bersama mereka...




Okey ,, that All for today ,, sorry lha,, lama dha xupdate blog ,, sebabb buzy sgt dgn smua kerja,, lebih2 lagi skrg nie lepas habis practical n byk bnda yg perlu di buat,, apa2 pun,, good luck for All sahabat cik kura2 !!! dan jgn lupe ... SENYUM ,,, ^^

No comments:

Post a Comment